Tekijä: admin

  • Kuvarasti 11

    Iikan rasti oli kirkonmäellä, ihan kirkon kupeessa. Eiku uutta hakemaan Kuvarastiohjeet löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Kuvarasti 10

    Ysihän oli tuossa prisman mäessä ennen sitä rekkavarikkoa. Uusi löytyy mäkeä alas… ..tuosta.. Kuvarastiohjeet löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Kuvarasti 9

    Eli nro 8 löytyi Englantipubin sisäpihalta. Seuraava lienee helpohko, ei kuin hakemaan! Kuvarastiohjeet löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Tämän viikon poolot

    Ei kai meinaa tämän viikon poolot unohtua kokonaan? Viikonlopulle luvattu hyvää säätäkin. Elättelemmekö vielä toiveita että saamme laidat ja paikan keksittyä sunnuntaihan mennessä vai mennäänkö varikolle pelailemaan suosiolla? Ehdotus: Sunnuntaina Klo 12.00 pooloa joka tapauksessa. Jos ei muuta keksitä niin varikolle? Päivitystä: Kenttä siis BP:n takapihalla. Laidat vielä työn alla.

    Lue lisää!

  • Kuvarasti 8

    Rasti löytyi Sokos Hotel Kaarlen parkkipaikalta. Uutta putkeen…. Samu&Seba Kuvarastiohjeet löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Kevät tulee! Pooloa ulkona.

    Kävin halkokarilla tarkastamassa tilanteen:   Maaleissa on näköjään nykyään levyt, joten pallo ei karkaa. Muutama reunan aukko pitäisi tukkia, jos tuolla meinataan pelata. Muuten näyttäisi varsin hyvältä, kunhan lumet vain sulavat. Mitäs sanotte? Pitäisikö koittaa pelata taas auringonpaisteessa?

    Lue lisää!

  • Fiksi/sinkulaheppua haastateltavaksi?

    Jees, eli! Keskipohjanmaahan olisin tekemässä juttua jotakuinkin otsikolla ”Keksi pyörä uudestaan”. Ideana ottaa esille fiksit ja sinkulat, ja kertoa, kuinka niillä voi löytää pyöräilyn uudestaan, nimenomaan peruspyöräilyn. Downhill, maasto ja kilpailu ovat asia erikseen. Tarvitsisin juttuun yhden tai useamman fiksi/sinkulahepun. Parasta olisi, jos toinen olisi vanha tekijä ja toinen ensimmäisen fiksin/sinkulansa vastikään ostanut. Tiedän, että…

    Lue lisää!

  • Fiksibongilua ja väliaikatietoja

    Tänään töistä lähtiessäni peesailin hienoa, valkoisilla vanteilla ja vihreällä Ass-saverilla varustettua, keltaista Mango-merkkistä fiksiä. Samainen pyörä tuli vastaan hetkeä myöhemmin minimanilta lähtiessäni, jolloin kajautin pientä taisteluhuudon poikasta asiaan kuuluvien käsimerkkien tahdittamana. Rohkeasti vaan urheilutalolle pooloja ihmettelemään ja näyttäytymään. Meiltä muuten löytyy nurkista turhana valkoiset sträpit, jos koet tarvitsevasi sellaisia 😉 Samaisella reissulla katsastin kaupungin varikon…

    Lue lisää!

  • Bike polo re-cycled

    Linkki on jo muutaman vuoden vanha, mutta BBC:n kuvasarja oli hauska löytö. Pyöräpoolo eilen ja tänään. Tämä oli vielä pakkolisäys maanantaiaamun historiahetkeen. Video vuoden 1958 pyöräpoolomeiningeistä. Tämä ei muuten taida olla GoProlla kuvattu. CYCLE POLO

    Lue lisää!