Tekijä: admin
-
Kuvarasti 7
Rasti löytyi rukoushuoneelta teatterin lähistöltä: Uusi rasti on seuraavanlainen:
-
Kikka kuutonen
Hauska pooloaiheinen mainospätkä – kaverilla on muutama poolokikka takataskussa:
-
Kuvarasti 6
Pysäköintikielto siniharmaassa betonivalussa sijaitsee Ristirannankadulla. Tuttu hahmo ihailee pooloratsua….mutta missä ollaan?!
-
Kympin kevennys
Tänään se vihdoin tuli ulos töllöstä. Linkki katsomoon
-
Kuvarasti 4
Vanha rasti oli Hotel Kokkolan parkkihalli&ramppi. Metsästämässä olivat Penttilä&Joukainen.
-
Saunailta lähestyy
Cogkolan kevään kohokohta lähestyy. Lauantaina 6.4 on varattu Kilta baarin saunatilat Cogkolalaisille. Saunatiloissa on televiisori ja tietokone käytettävissä elokuvaa varten. Olen varannut tiloihin yhden korillisen olutta (a 70e), jos menovesi loppuu, niin pöytiin tarjoilu ulottuu myös saunatiloihin. Saunatiloihin pääsee baarin auettua neljältä ja ulos ajetaan noin klo. 23.00. Terveisin: Viihdevastaava
-
Poolot ja Nollapiste 1.6.2013?
Tervehdys! Kokkolan Länsipuistossa järjestetään 1.6.2013 Nollapiste-niminen tapahtuma. Nollapiste on jatkoa viime keväänä järjestetylle Nuorten Yö Taiteelle -tapaukselle. Välitänkin nyt viestiä tapahtumaa järjestävän kaupungin nuorisopalveluiden (ja siellä työskentelevän vaimoni) puolesta. Olisiko Cogkolan poppoolla mahdollisuuksia olla mukana Nollapisteessä poolojen ja fiksimeiningin merkeissä? Tapahtuma järjestetään Länsipuiston ympäristössä ja mukana on monensuuntaista menoa. Viime vuonna esiintymässä oli mm. Lapko.…
-
Kimppatilausta jälleen?
Moroo! Olen tilaamassa tavaraa tuolta http://www.befixed.de -verkkokaupasta. Olisiko muilla kiinnostusta osallistua?
-
Tiedusteluretki koivuhaan kaukalolle.
Päivän poolojen voimaannuttamana lähdin tutkimaan koivuhaan jääkiekkokaukalon soveltumista poolokäyttöön. Kaukalo näyttää niin jykevältä suojavekkoineen, että sitä tuskin kesäksi puretaan, alustana asfaltti. Jää sulaa vääjäämättä ja ehdottaisinkin että varustaudutaan lämpimästi ja testataan koivuhaan kaukalon potentiaali pooloihin jäiden lähdettyä. Terveisin: kevyt tiedusteluyksikkö mongoose ps: ei kuvia, kamera on huono
