Tekijä: admin
-
Poolokuvia viikonlopulta
Tässä siis näppäilemiäni otoksia sekä lauantailta, että sunnuntailta, mukana myös kuvia siitä kuinka meistä tuli julkkiksia. Odotellaan siis jännityksellä missä uutislähetyksessä loppukevennys näytetään.
-
Liikkuvaa kuvaa pooloista
Tervehdys pooloveikot! Etukäteisvaroituksena illan peleihin. MTV3:n toimittaja Outi soitti ja pyysi, voisivatko tehdä pienen kevennysjutun pyöräpoolosta uutisiin. Lupasin, että tokihan peleihin sopii tulla – paikan päällähän voi sitten ilmaista, jos ei kameran edessä halua keekoilla. ps. Olin muistanut pooloajan väärin, joten en pääse tänään itse paikalle. Pitäkää lapa korkealla ja pinnat piukeina!
-
H&M for brick lane bikes
Tänään on tullut myyntiin H&M for brick lane bikes mallisto eli muotipyöräilijälle vaatteita huokeaan hintaan. Saatavilla suomessa Helsingissä yhdestä myymälästä sekä postimyynnistä. Mallisto löytyy täältä.
-
Kuvarasti 2
Vanha (=Pikiruukin autioitunut kasarmi): Uusi: Kuvarastiohjeet löytyy täältä.
-
Poolopyörä varastettu
Viime yönä pihasta katosi lukittu pooloista tuttu musta k*rvän jatke (BMW). Kannattaa näköjään olla varovainen vaikkei kuvittelis että talvella hirveästi pyöriä viedään. Saapahan hyvän syyn laittaa kunnon poolopyörä. Lauantaina mennään siis ilmeisesti taas jupiterilla ja tulipahan harjoiteltua tänään fixillä ajamista.
-
Se s**tanan sepeli
Kepari uutisoi erittäin mielenkiintoisesta aiheesta. En tiennytkään, että kyseessä on noin paha ongelma. Viime kesänä tosin päätin, etten koskaan enää pyöräile kasibarin kakskaseilla mm. Elbaan kaljalle sitä perhanan soratietä pitkin. Se kaljareissu päättyi nimittäin tyhjään renkaaseen. Niin, siihen ja pirun repaleisiin renkaisiin. Pyöräilijän huomioiminen jne.
-
Mallikasta menoa
Selailin vieroitusoireissa poolovideoita ja löysin tämän. Parhaita skabapätkiä, joita olen nähnyt. Vauhtia, taitavaa pelaamista ja ote on ammattimainen. Videota katsellessa tulin siihen tulokseen, että on pakko tehdä kirpparikierros. Mukaan saisi ainakin lähteä oikean käden jykevämpi hanska, vasempaan käteen jotain kevyempää ja asianmukaisempaa vaatetusta. Lisäksi kun olen noita videoita nyt katsellut, niin eipä ole paljon bullhorneja…
-
Kuvia 3.3.2013 pooloista
Täällä loput! Ottakaahan huomioon että melkein ensimmäinen kerta kun kuvaan mitään.
-
Mallia kiekonsuojiksi.
Tällaiset kun jaksaisi taitella. Ollin idean mukaan tulostella vain sapluunat ja paria eriväristä spray maalia niin sehän on siinä.
