Tekijä: admin

  • Poolokuvia viikonlopulta

    Tässä siis näppäilemiäni otoksia sekä lauantailta, että sunnuntailta, mukana myös kuvia siitä kuinka meistä tuli julkkiksia. Odotellaan siis jännityksellä missä uutislähetyksessä loppukevennys näytetään.

    Lue lisää!

  • Liikkuvaa kuvaa pooloista

    Tervehdys pooloveikot! Etukäteisvaroituksena illan peleihin. MTV3:n toimittaja Outi soitti ja pyysi, voisivatko tehdä pienen kevennysjutun pyöräpoolosta uutisiin. Lupasin, että tokihan peleihin sopii tulla – paikan päällähän voi sitten ilmaista, jos ei kameran edessä halua keekoilla. ps. Olin muistanut pooloajan väärin, joten en pääse tänään itse paikalle. Pitäkää lapa korkealla ja pinnat piukeina!

    Lue lisää!

  • H&M for brick lane bikes

    Tänään on tullut myyntiin H&M for brick lane bikes mallisto eli muotipyöräilijälle vaatteita huokeaan hintaan. Saatavilla suomessa Helsingissä yhdestä myymälästä sekä postimyynnistä. Mallisto löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Kuvarasti 2

    Vanha (=Pikiruukin autioitunut kasarmi): Uusi: Kuvarastiohjeet löytyy täältä.

    Lue lisää!

  • Poolopyörä varastettu

    Viime yönä pihasta katosi lukittu pooloista tuttu musta k*rvän jatke (BMW). Kannattaa näköjään olla varovainen vaikkei kuvittelis että talvella hirveästi pyöriä viedään. Saapahan hyvän syyn laittaa kunnon poolopyörä. Lauantaina mennään siis ilmeisesti taas jupiterilla ja tulipahan harjoiteltua tänään fixillä ajamista.

    Lue lisää!

  • Se s**tanan sepeli

    Kepari uutisoi erittäin mielenkiintoisesta aiheesta. En tiennytkään, että kyseessä on noin paha ongelma. Viime kesänä tosin päätin, etten koskaan enää pyöräile kasibarin kakskaseilla mm. Elbaan kaljalle sitä perhanan soratietä pitkin. Se kaljareissu päättyi nimittäin tyhjään renkaaseen. Niin, siihen ja pirun repaleisiin renkaisiin. Pyöräilijän huomioiminen jne.

    Lue lisää!

  • Mallikasta menoa

    Selailin vieroitusoireissa poolovideoita ja löysin tämän. Parhaita skabapätkiä, joita olen nähnyt. Vauhtia, taitavaa pelaamista ja ote on ammattimainen. Videota katsellessa tulin siihen tulokseen, että on pakko tehdä kirpparikierros. Mukaan saisi ainakin lähteä oikean käden jykevämpi hanska, vasempaan käteen jotain kevyempää ja asianmukaisempaa vaatetusta. Lisäksi kun olen noita videoita nyt katsellut, niin eipä ole paljon bullhorneja…

    Lue lisää!

  • Kuvia 3.3.2013 pooloista

     Täällä loput! Ottakaahan huomioon että melkein ensimmäinen kerta kun kuvaan mitään.

    Lue lisää!

  • Mallia kiekonsuojiksi.

    Tällaiset kun jaksaisi taitella. Ollin idean mukaan tulostella vain sapluunat ja paria eriväristä spray maalia niin sehän on siinä.

    Lue lisää!